En om dagen är bra för magen?

Mitt mål är att lägga upp en bild om dagen. Den behöver inte vara ny, men det ska vara en som jag inte lagt upp tidigare. Ett fint mål som det går sådär med. Nu är det lov nästa vecka, fast de loven brukar jag spendera framför datorn och plugga ikapp allt jag ligger efter i. Det ska jag göra detta lovet också. Underbart ♥ Det betyder hur som helst att det nog INTE kommer att bli en bild om dagen på ett tag. Men det är mitt mål. Jag har ju så fina mål ♥

Just nu sitter jag i skolan och hämtar alla gamla bilder jag någonsin tagit typ. Jag har skaffat mig en liten hårddisk på 320GB där jag tänkte förvara alla mina foton, och filmer så länge. Inhandlandet av en större hårddisk ligger inom en snar framtid hoppas jag, men nu överlever jag i alla fall ^^*

Det finns en poäng också. Eftersom jag sitter och kollar igenom massa bilder så blir dagens bild en från kalejdoskop (vet fortfarande inte hur det stavas) uppgiften som jag inte tror att jag lagt upp innan.

Gröna blad... Long time no see :P


Kommentarer
Postat av: Chibi

Ohhh, jättemysig bild~~

2011-04-19 @ 22:30:44
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0