motivation

Maksii som fotar trappor ^^*

 

Idag har jag ingen skola. Eftersom jag kommer att fota nästa fotouppgift på fritiden så har jag kompensationsledigt. Nästa uppgift är till mediefestivalen, och jag har sett fram emot den hur länge som helst. Jag har en idé som är inlämnad och godkänd. Så dagens uppgifter blir att planera varje bild i detalj så att jag vet vad jag behöver ha med mig och var varje bild ska fotas. Och ta lite testbilder för att öva typ. Men tänker inte avslöja vad jag tänkt göra än :P Om resultatet blir som i mitt huvud kommer det bli awesome xD Förhoppningsvis kommer jag i närheten av det.

 

Jag har sagt det förut men säger det igen; jag hatar sommaren. Det är för soligt, för varmt och för mycket jävla pollen. Men tidig vår älskar jag. Man vaknar till solsken, utan att det är kvävande hett, och man kan vistas utomhus utan att smälta. Så jag tänker ta vara på vädret och promenera bort och träna, och förhoppningsvis ta testbilder på vägen. Så får vi se om det blir av också :P

 

Varför är motivation en sådan bristvara?

 


Kommentarer
Postat av: Saidgry

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2011-06-06 @ 18:20:25
URL: http://saidgry.blogimagine.com
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 13:59:33
URL: http://smsalåna.nu

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0