Friday Photoshoot

Fotade Maksii som rödluvan idag ^^* Så nu sitter jag och redigerar bilderna innan det är dags för fredagsmys. Men eftersom Thomaz (mors pojkvän) tyckte det va en bra idé att stjäla den stationära datorn med vettig skärm kan jag inte färdig-förklara alla bilder förrän jag ser dem på den skärmen (den här har ganska låg mättnad så om jag redigerar så det passar här e de jättefärgglada sen :P).

Anyway. Här är två bilder jag hann redigera förut som inte riktigt blev så rödluviga men som blev fina ändå ^^* Klicka för större bilder


Kommentarer
Postat av: Ester-Lee

Fina de blev Becca! :D

2011-02-25 @ 22:44:07
Postat av: Yuki

Du har bärnstens-ögon!

2011-02-26 @ 01:36:02
URL: http://theparadox.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0