In the middle of summer

Idag har jag varit alldeles för negativ. Dags att vara lite positiv, med en lista med allt jag älskar idag ^^*


Panic! At The Disco – When The Day Met The Night

Det snöade! Jag älskar snö! (Underbar bild! xD)

Mitt hår - som var både nyklippt och lagom fluffigt idag xD
Min röda skjorta - som e stor, och har både luva och fickor ♥
Panic! At The Disco – Do You Know What I'm Seeing?
Projektarbetet - som trots allt jobb egentligen är jävligt skoj.
Lunchen i bamba - i alla fall idag, för den va extra smaskig :P
Senaste nummret av "Digital Foto för alla" - som ligger och väntar på att bli läst.
Panic! At The Disco – Nine In The Afternoon
Att våren snart är här
- för då slipper man jackan!

Och till sist:
Påsen med skojjiga karameller - från Stockholm som jag helt glömt bort att jag hade :P

Kommentarer
Postat av: Ne

Jag behövde detta! jag var ju typ 10 x mer negativ än dig idag, haha. It's the little things that makes the difference :D

2011-02-07 @ 17:08:06
URL: http://screamsign.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0