I will rise from the dead

Det känns äntligen som att slappheten från lovet (den där som säger åt en att spendera dagarna framför datorn eller i soffan) är på väg bort. Jag har pluggat, lagat mat, städat, tränat, gått till affären med brorsan och spungit tillbaka :P

Jag ska passa på att träna massa denna veckan. Ska tvinga den lilla brodern att hänga med och simma också.

Tänkte att jag skulle ta lite bilder förut så jag tog med kameran när jag ändå skulle iväg till affären, tyvärr kom inte minneskortet med dock xD så det funkade inte riktigt.

Jag fick en fiffig liten hötalare av Kage-sama i torsdags och jag älskar den ^^* Plötsligt låter min dator inte som om den kräks när jag spelar pianomusik på den, och det går faktiskt att höja volymen så att man hör! Amazing!

Man liksom sätter fast den på skärmen. Lite läskigt är det eftersom min skärm alltid vart lite krasslig :P

 

Nu  ska jag försvinna bort och kolla på film eller liknande. Baibai ^^*


Kommentarer
Postat av: Fi

Goodie att den fungerar bra :3

Men inte ha mitt namn på nääätet ju!

2011-01-22 @ 11:15:59

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0