Guldstjärna ♥

I många år nu har jag gått och längtat efter de där guldstjärnorna, som alla andra tycktes ha fått på olika skolarbeten i grundskolan. Men inte jag inte, för jag lyckades få de lärarna som bara inte kände för det antar jag :P

Men idag fick jag äntligen en guldstjärna! ^^*

Ett mystiskt tjockt kuvert damp ner i brevlådan imorse. Jag såg direkt att det var från syster, för ingen annan skulle skriva Bella-thoaan som mottagare :P Men jag blev lite orolig. Syster har vid tidigare tillfällen hotat om att skicka bajs på posten, för att sedan göra det... i textform i alla fall. Men ganske hade hennes mentala hälsa för ett ögonblick kraschat helt... kanske hade hon menat det denna gången.

 

Med en hand för näsan öppnade jag kuvertet och fann, inte en illaluktande brun sak, utan en guldstjärna (som har läppglans i sig), en guldnougat och ett gulligt kort där det stod att "duktiga hestar får guldstjärnor och guldchoklad".

Så syster har skickat guldiga saker till mig bara för hon tyckte jag vart duktig med projektarbetet. Jag har världens gulligaste syster! ^^* ♥

 

P.S. chokladen är inte med på bilden på grund av ett mystiskt försvinnande strax efter att brevet öppnats...


Kommentarer
Postat av: Nenne

Aaaaaaaaaaaaaaw! Vad gulligt! :3

2011-03-22 @ 21:59:11
Postat av: Josefin

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 06:45:03
URL: http://djurförsäkring.net

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0