En dag med Sylvester

Idag såg Sylvester, min lilla kompaktkamera, extra ensam och ledsen ut. Så jag bestämde att han skulle få bo i min ficka hela dagen. Då blev han glad ^^*

Först åkte vi till affären tillsammans. Bror och mor fick också följa med. Vi åkte bland annat till Media Markt. Där fick man både gratis varm choklad och gratis liten våffla. Perfekt för den som inte hade tid att äta frukost (eller glömde bort det). ^^*

Detta är bror utanför bilfönstret. Han är knäpp.


När jag var liten var jag allergisk mot kiwi, och då ska man inte äta det. Men för ett tag sen, när jag kollade om det var så fortfarande, så va det inte så. Därför består lördagsgodiset av kiwi och chips stulna från bror! ^^*

Hursomhelst, när jag skulle ta kort på kiwi ville Sylvester inte fungera längre... Kanske han är trött efter dagens äventyr, kanske han är lite för gammal i allmänhet eller kanske så tycker han inte om kiwi. Jag hoppas han mår bättre imorgon.

Min kiwi skriker aldrig när jag ska hugga den (som den gör i Annoying Orange-klippen).

Den pratar inte alls, det är lite av en besvikelse.

 

Idag slog jag i min lilltå i fotöljen i mitt rum. Mina tår är vanligtvis ganska blåa av liknande misshandel. Jag skyller på att jag är så lång att mina fötter är för långt bort från hjärnan för att jag ska kunna ha koll på dem. Men jag tror att jag ska hugga av några tår så att jag får mindre storlek på skor. Ingen behöver alla sina tår, visst?


Kommentarer
Postat av: Visen onee-sama

He is knäpp indeed. so is you.

2011-03-20 @ 02:45:42
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0