Stop and smell the snowflakes. No, not the yellow ones!

Efter att ha skyndat mig hem och ätit i all hast satte jag mig så fort jag bara kunde vid datorn för att fortsätta jobba med projektarbete. Men så mådde jag på tok för illa för det så det slutade men att jag satte på musik på hög volym, och lade mig på köksgolvet istället. Jag bara låg och lyssnade. Lät allt sjunka in litegrann. Vad är det jag egentligen behöver göra idag? När får jag tid att träna? Hur ska jag lösa allt till nästa vecka? Frågor som snurrar runt i huvudet.

Så inser jag att det är onsdag. Och att dagarna bara försvunnit. Jag har inte riktigt tagit en paus på riktigt sen i helgen. Jag har inte skrivit ett riktigt blogginlägg på länge.

Hur blev det onsdag liksom? Ojojoj.

Nej. Jag ska göra ännu en stor kopp té och kolla på ett avsnitt av Kimi ni todoke (världens sötaste anime). Sen ska jag sätta igång igen.

Mycket gammal bild ^^*



Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0