Vår

Jag har fixat så att tidningen ligger högst upp på framsidan av bloggen även om jag skriver inlägg :) Vill att den ska ligga högst upp ett tag ^^*

För någon anledning kan jag inte lägga upp youtube-klipp längre xD Menmen, här är ett par låtar som får mig att tänka på vår och sommar ^^*

All star - Smash Mouth & Accidentally in love - Counting Crows

Ge mig tips på låtar med vår- eller sommarkänsla! ^^*

Idag när jag kom hem hade jag ingenting jag var tvungen att göra. Så efter en stunds Sims 3-spelande begav jag mig ut på mini promenad i solskenet, med jackan öppen och halsduken utbytt till en typ sjal. Det köptes massa mini-glassar (och kaffe till mor), det gungades och det togs kort.

Ni förstår, igår insåg jag att det var vår. Från och med igår var det vår. Jag kan inte lova att det inte kommer att blåsa kallt. Jag kan inte ens lova att det inte kommer snöa. Men vinden som blåser är vårvind. Och snön (som förhoppningsvis inte faller mer) kommer i så fall vara vår snö.

Jag insåg att; idag är det vår. Och så smsade jag ett par folk för att de också skulle veta det. Och efter jag gjorde det har det varit soligt och 8-11 grader på förmiddagarna. Jag hittade t.o.m. krokusar på utsidan. Jag som älskar krokusar! Favoritblomman utan tvekan. Dessutom har näsan börjat rinna på ett olycksbådande vis efter att jag varit ute.

Det är vår nu.


Kommentarer
Postat av: amanda

snygga bilder! :D

2011-03-28 @ 00:26:22
URL: http://amandaekerothofsweden.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0