I can almost see the light

En kurs till, alltså arbetsmiljö och säkerhet, blev förhoppningsvis avklarad idag och i webdesign har jag nästan bara en stor uppgift kvar. Jag har en grej i trafiken och sjuttioelva grejer i foto. Sen är jag klar. Sen är gymnasiet över och jag ska (förhoppningsvis) plugga på folkhögskola.

För tillfället sitter jag och försöker skapa ordning bland alla mina foton. Jag har letat efter just de där fotona i flera dagar och har vart helt säker på att de vart på minst 7 olika ställen nu... Så jag ska gräva i varje hörn efter alla foton jag kan hitta och i alla fall sortera dem efter år (for now).

Sen, efter allt är klart, är det mediafestivalen där jag ska tävla med 7 bilder på temat "Paint Me Colourful". Jag ser fram emot den dagen så jädra mycket. När allt förhoppningsvis redan är gjort och jag bara kan ha kul och titta på foton och filmer. (Jag tidsinställer ett inlägg med mina bilder till på torsdag den 26:e vid 12 tiden ^^*)

Sen är det studenten! ^^* Sen är det sommarlov och ledigt och jag ska äntligen fixa ny bloggdesign till syster och till baktanken (som ska uppdateras lite också :P).

Idag beställde jag en konad nagelstämpel jag tänkte använda till studenten bl.a.


Ska ha det blommiga mönstret i svart på pärlemovitt(?). Can't wait to try it!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 03:13:10
URL: http://gravidforsakring.net

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0