Hem ljuva hem

Snart är det minsann dags för mig att resa tillbaka till skolan. Jullovet är över, och ingen snö har hittat till Göteborg. Jag hoppas på att det finns snö kvar uppe i norrlandsskogen. Jag har fotoplaner som inte får sabbas av något så fånigt som väder. Om jag måste får jag ta mig till en tågstation och be till vädergudarna. Men bara om jag måste. :P

Nyårslöften har jag skrivit ner också, men delar inte med mig av dem i detalj med risk för att skammen blir för stor när (nej om!) jag inte lyckas hålla dem. Jag kan dock avslöja att de är som nyårslöften oftast är. Jag har lovat att bli en bättre snyggare månniska och allt det där.

Förutom att hålla löften kommer jag att vara upptagen med hemskt mycket annat i år. Jag ska skriva naturligtvis, eftersom det är därör jag håller hus i norrlandsskogen. Det börjar också bli dags att titta efter jobb inför sommaren och något annat att plugga efter sommaren. Jag har ingen aning om vart jag hamnar. På folkhögskola igen? I Götet, på gotland eller ska jag plugga media i England? Ska jag plugga foto på högskola nu eller sen? Många frågor att svara på... igen :P

Men om man skulle ta en sak i taget. Först blir att träffa så många som möjligt av de jag saknar och sedan packa ner alla mina saker (not looking forward to that last part) och ta mig tillbaka till skolan. Sen vet jag inte om jag kommer hem till Göteborg igen förrän det är sommar.. Knäppt.

Nu ska jag återgå till att fylla mitt nya skissblock! ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0