Hämtade ut skrivmaskinen idag och jag är redan kär. Bokstäverna står inte på pappret. De är inslagna i pappret. Man känner liksom texten igenom. Innan jag visste ordet av insåg jag att jag spenderat flera timmar med att försöka skriva en kort text helt felfritt. När jag väl tittade upp från maskinen hade pappren omringat mig. De såg mig djupt i ögonen och sa: Rebecca, tänk på miljön.
 
In other news är det internationella kvinnodagen idag. Tjoho! Den smög sig på mig medan jag var upptagen med att avsluta projektveckorna. Men jag ska inte fira mer än med att bara skriva och sova.
 
Lägger upp fler av de bilder jag redigerat från projektveckorna inom kort. Kanske en på maskinen också, för att den är vacker.
 
Tjoff och godnatt.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0