äventyrstips?

Igår morse ringde telefonen omänskligt tidigt. Jag rotade fram den från under kudden och svarade så där morgonhest. En kvinna ringde för att utmana mig på en duell. Vinner hon får hon en bit av min tand. Vinner jag får jag en bit av hennes hand. Jag accepterade. Jag tror på min förmåga att bitas.
 
Förutom detta finns det inte mycket spänning i mitt liv. Foten är nästan bra igen. Så jag kan gå på den ute i hösten precis nog för att vilja vandra vidare. Men jag får ju inte än.
 
Så jag roar mig med att försöka bli sams med min gitarr, med att skriva och med att baka. Jag måste säga att chokladmuffins med hemmagjord kolasås är en av mina bättre déer. Läskigt gott.


Men jag tänkte skriva en äventyrsguide. En liten en. Så jag undrar om någon har något bra äventyrstips? Inget specifikt utan mer, hur förbereder man sig inför äventyr? Vart och hur hittar man äventyren? Hur blir de bra? Vad ska man akta sig för? Allt möjligt, tack. Skriv skriv skriv. ^^*
 
 
 
 
 

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0