And never forget to thank your busdriver

Ska försöka skriva fort, för internet brukar fungera felfritt i ungefär 3 minuter. Har just varit på karaoke kväll i skolan. Efter en halvtimmes plågsam tystnad började folk sjunga grejer. Jag sjöng 3 fantastiska låtar, men aldrig ensam. Yellow submarine, woho! If you wanna, av Spcegirls och såklart Under the sea. Mycket viktigt.

Har börjat komma in i schemat litegrann nu. På mornarna har vi engelskalektioner, ibland följt av "Lectures" om olika intressanta ämnen. Vissa dagar har vi "English trough..." där jag valt speaking. Och på eftermiddagarna har vi fler lektioner, information eller "English plus..." där jag valt Brittish culture. Nästa period ska jag läsa foto. För att de har ett fotolabb! Sen får vi se om jag kan få använda det utanför lektionstid om jag behöver. Fast är ju egentligen inte här för att stänga in mig i ett mörkt utrymme med kemikalier. Tänkte bara fota och framkalla rullarna liksom, för att jag inte vågar ta med dem på flyget. Kanske finns det ett photography society med engelskt folk? Så gör man två flugor på smällen.
 
Saker har helt enkelt börjat lägga sig till rätta litegrann så att man hinner tänka mellan svängarna. Imorgon står en fotopromenad på schemat (bara mitt eget alltså). Vi slutar efter lunch så jag ska vandra runt och fota Portslade. Brighton får bli i helgen. På söndag har The Royal Pavilion gratis inträde (händer en gång om året), så då kanske det blir foton av den också. Vi får se. Och vi får se om jag kan få tag på vettig och billig film så jag kan fota lite analogt också. ^^*
 
Jag försökte ta med kameran ikväll. Till karaokekvällen av alla ställen. En enda mörk bild blev det av det (lägger upp i helgen). Ska göra bättre ifrån mig imorgon OM det inte regnar. Det gör det här. Hela tiden.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0