Portslade

Promenerade med kameran ner till vattnet och in till Brighton idag. Hela stranden var täckt av stenar och snäckor. Såg ut som botten i ett superstort akvarie, inte som något som finns på riktigt. Ska stjäla med mig några stycken nästa gång.
Vet att strandbilderna ser nästan likadana ut, men jag hade nog med problem med att välja tre stycken så inte tänkte jag välja färre.

Det var någon som hade knutit fast tulpaner vid en parkbänk. Ingen aning om varför, men det var vackert.

Förresten så köpte jag kaffe precis när jag gav mig iväg. Hann spilla det på min jacka många gånger och på min kamera en gång innan det blev kallt nog att dricka. Just då ställde jag ner det för att ta en bild. Bakom en mur för att muggen inte skulle blåsa omkull. Tar bilden, kikar ner, och ser en hund som just börjat kissa på min kaffemugg. Är det ett tecken från universum?
 

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0