Den nya anslagstavlan

Jo, nu bor jag alltså här. I Norrköping. Som jag tjatat om det i veckor. Det skulle bli en så stor förändring. Men nu sitter jag här och leker med min nya surfplatta istället för att göra läxan. Fastän det är en hel bok att läsa och fastän jag egentligen borde städa också. Det gamla vanliga alltså. Men jag ska snart gå och göra mat och sen sätta igång med läsningen. Snart.

Jag har också börjat planera mitt nya liv här. Jag tror inte att någon förvånas om jag säger att jag har bestämt mig för att inte välja mellan sakerna jag vill göra. Jag tänker helt enkelt göra allt. Jag ska vara med och skapa radio, tidning och någon slags TV-liknande video. Jag ska gå med i kören och fotoföreningen. Och så ska jag utbilda mig samtidigt. Den lilla lilla rösten bak i huvudet påminner mig om hur många timmar det är på ett dygn och hur många dagar på en vecka. Men jag tänker att jag löser eventuella problem senare. Det blir bra.

Den obligatoriska anslagstavlan som jag alltid har med mig. Inte så full av grejer riktigt än dock, men jag jobbar på det. Jag har också bestämt mig för att utnyttna selfie-funktionen på paddan till fullo och kompensera ordentligt för den tidigare selfielösheten i mitt liv. Nästan så har jag tänkt.

(Förresten så är de fantastiska teckningarna på bilden ritade av en fantastisk Josefin <3 )

Kommentarer
Postat av: josjos

Vem behöver sova igentligen! och jag gillar din anslagstavla, särskillt teckningarna. mycket skillad konstnär, det där.

Svar: Absolut. En av mina favoriter faktiskt. Tänker skryta om att jag känner konstnären i fråga till alla jag känner :)
Rebecca

2014-09-05 @ 21:01:08
URL: http://https://urdarmane.wordpress.com/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0